انواع جراحي بيني

۳۹ بازديد

جراحي بيني در ميان اقشار متفاوت جامعه ، متقاضيان بسياري دارد ؛ درصد انجام اين جراحي در كشور ما به نسبت ساير جوامع به ميزان چشمگيري بالاتر است و اين امر ، زيبايي طلبي مردم كشور ما را نمايان مي سازد.

افراد سلايق مختلفي در انتخاب مدل جراحي بيني دارند ، تا جايي كه برخي خواستار بيني طبيعي تر هستند و تنها تمايل به رفع نقايص بيني خود دارند ؛ در مقابل ، برخي افراد نيز به دنبال بيني هاي فانتزي و عروسكي هستند و مي خواهند بيني اي داشته باشند كه قوس زيادي داشته و اصطلاحا سر بالا باشد.

اما بهترين نوع بيني متناسب با چهره فرد ، را تنها جراح بيني متخصص و متبحر مي تواند با در نظر داشتن نوع بيني ( گوشتي يا استخواني بودن آن ) ، تناسب اجزاي صورت و استحكام ساختار بيني شما پيشنهاد كند.

در اين مقاله توضيحاتي در ارتباط با جراحي ترميمي بيني حضور شما ارائه خواهد شد.

در خصوص جراحي بيني ترميمي ، ممكن است در ذهن شما عزيزان سوالاتي ايجاد شود كه :

  • جراحي ترميمي بيني چيست ؟
  • بهترين دكتر براي عمل ترميمي بيني چه خصوصياتي دارد ؟
  • بهترين جراح ترميم بيني در تهران كيست ؟

بهترين جراح بيني كيست ؟

به طور كلي تغييرات اعمال شده در جراحي بيني ، به منظور كوچك يا بزرگ كردن بيني ، باريك كردن نوك يا قسمت فوقاني بيني و ايجاد زاويه مناسب بين لب وبيني انجام مي گيرد. ( براي اعمال اين تغييرات بايد به بهترين جراح بيني مراجعه شود )

 

انواع جراحي بيني

جراحي بيني استخواني

بيني استخواني به بيني هايي گفته مي شود كه داراي پوستي نازك و غضروف و استخوان مقاومي باشند.

جراحي بيني استخواني با برداشتن استخوان و جابه جا كردن استخوان ها انجام مي شود و به طور كلي بيني هاي استخواني جزو ايده آل ترين نوع بيني ها براي كسب نتايج مطلوب هستند.

جراحي بيني گوشتي

بيني گوشتي به بيني هايي كه از لحاظ ظاهر در قسمت نوك بيني داراي حالت پهن و افتاده اي باشند و از لحاظ پوستي داراي پوست ضخيم و از لحاظ غضروف داراي بافت و غضروف ضعيفي باشد گفته مي شود.

جراحي بيني گوشتي بايد توسط جراح بيني خوب انجام گيرد كه در زمينه جراحي بيني گوشتي تجربه داشته باشد و با تقويت بافت و غضروف ضعيف بتواند جراحي بيني هاي گوشتي را هم موفق آميز ايجاد نمايد.

مراقبت هاي بعد از جراحي بيني

  • افرادي كه تحت عمل جراحي بيني قرار مي گيرند معمولا تا چند ساعت اول پس از عمل با حالت تهوع و سر گيجه مختصري روبرو خواهند بود ؛ اين مسئله امري طبيعي است و نگران كننده نمي باشد.
  • گاها افراد طي ساعات ابتدايي پس از عمل بيني ، احساس گلودرد و سرماخوردگي خواهند داشت كه علت آن لوله بيهوشي مي باشد و با استفاده از نوشيدني هاي گرم برطرف مي گردد.
  • در حال حاضر غالبا جراحان بيني در جراحي بيني از تامپون استفاده نمي كنند ، لذا تا دو روز پس از عمل با نشت خونابه از داخل بيني مواجه خواهيد بود ؛ در اين صورت براي تميز كردن خونابه ها صرفا از گاز استريل استفاده نماييد و از گذاشتن و برداشتن مكرر دستمال كاغذي اجتناب كنيد.
  • از شب اول پس از عمل بيني ، اقدام به مصرف داروهايي كه براي تان تجويز شده نماييد و آن ها را در ساعات تعيين شده و مطابق دستور و تا آخر مصرف كنيد. ( از مصرف خودسرانه دارو پرهيز نماييد )
  • نحوه خوابيدن بعد از جراحي بيني به مدت 2 الي 3 هفته بايد به شكل نيمه نشسته و طاقباز باشد ؛ يعني به نحوي كه زير سر خود دو يا چند بالش بگذاريد و قسمت بالاتنه تان را از سطح پاها بالاتر قرار دهيد.
  • تا 3 روز بعد از جراحي بيني ، تورم و كبودي بيني تشديد مي گردد و از روز چهارم به بعد تدريجا رفع مي شود.
  • پس از عمل بيني از خم شدن زياد ، خنديدن با فشار و عطسه با دهان باز خودداري كنيد ؛ چرا كه اين امور مي توانند موجب ايجاد فشار بر روي بخيه ها شده و بر روي فرم بيني تاثير منفي بگذارند.
  • تا يك ماه بعد از عمل بيني ، از فين كردن شديد و تخليه ترشحات داخل بيني با فشار جدا پرهيز نماييد.

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت بيني كلينيك مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.